|
2016-05-23
Po gimtinės stogu
Gegužės 6 dieną
Trakų švietimo pagalbos tarnyboje vyko Trakų
rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus
vaikų skaitovų konkursas „Po gimtinės stogu“.
Šiame konkurse dalyvavo daug vaikučių iš įvairių
ugdymo įstaigų. Į konkursą vykome ir mes. Jame
dalyvavo ikimokyklinės grupės „Boružėlė“
ugdytinės Jolita Valiukevič ir Emilija Vaškevič.
Šis konkursas vyko
jau 15 metus, todėl buvo pažymėtas kaip
jubiliejinis. Po konkurso vaikučiai draugiškai
bendravo prie vaišių stalo. Labiausiai vaikučiai
džiaugėsi gautomis dovanėlėmis ir padėkos
raštais.
|
|
2016-05-20
Barbaros Sidorovič poezija
Gegužės 19
dieną Trakų gimnazijoje vyko rajoninis skaitovų
konkursas „Barbaros Sidorovič poezija“, kuriame
dalyvavo mokiniai iš Trakų rajono mokyklų. Jie
deklamavo ne tik Barbaros Sidorovič eilėraščius,
bet ir savo kūrybos eiles, kurių kasmet vis
daugėja.
Tarp 5-8
klasių skaitovų buvo net 5 savo kūrybos
eilėraščiai, kuriuos pristatė mūsų gimnazijos
mokiniai (mokytoja B. Bagdevičienė).
Tarp I-IVG
klasių skaitovų II-ąją vietą laimėjo Daniel
Balkevič, IVG klasės mokinys (mokytoja A.
Savickaja).
|
|
2016-05-20
Šeimos diena
Gegužės 12 d.
ikimokyklinės ir priešmokyklinės grupių
vaikučiai, auklėtojos paruošė koncertą Šeimos
dienai. Vaikai deklamavo eilėraščius lenkų bei
lietuvių kalbomis, dainavo, šoko. Po koncerto
auklėtojos pakvietė tėvelius kartu su atžalomis
bendrai nuotraukai. Grupėse mažieji įteikė
tėveliams pačių rankomis pagamintas dovanėles.
|
|
2016-05-20
Išvyka į Valstybės pažinimo centrą
Gegužės 12
dieną visi 6, 7 ir 8 klasių mokiniai su klasių
vadovėmis Beata Bagdevičiene ir Daiva
Bernatavičiene vyko į Vilnių, į Valstybės
pažinimo centrą. Centras įsikūręs Lietuvos
Respublikos prezidentūroje, duris jis atvėrė
šiemet, kovo 11-ą dieną. Apžiūrėjome
šiuolaikiškose centro erdvėse veikiančias
ekspozicijas, kurios supažindina su esminiais
valstybės elementais. Dalyvavome edukacinėje
programoje „Teritorija, gyventojai ir Prezidento
institucija“, patys kėlėme klausimus, ieškojome
atsakymų, atlikome pateiktas užduotis, o
užsiėmimo pabaigoje vyko su nagrinėtomis temomis
susijusi refleksijos sesija. Tai buvo ne tik
apsilankymas muziejuje, bet ir aktyvus
bendravimas su edukacinių užsiėmimų kuratoriais,
kurio metu, pasitelkus šiuolaikines
technologijas ir interaktyviuosius užsiėmimus,
įgijome naujų įdomių žinių apie savo valstybę,
lavinome pastabumo, informacijos ieškojimo,
analizavimo ir vertinimo, problemų sprendimo bei
komandinio darbo įgūdžius.
|