Pamokų laikas:

 

1. 800 - 845

2. 855 - 940
3. 955 - 1040
4. 1055 - 1140
5. 1155 - 1240
6. 1250 - 1335
7. 1345 - 1430
8. 1440 - 1525

 

PROJEKTAS „MES – KARTU“

 

PROJEKTAS „MES – KARTU“

 

Vykdydama projektą „Mes – kartu“ Trakų gimnazija nuo 2016 metų pradėjo bendradarbiauti su VšĮ Trakų švietimo centru. Projektą rėmė Tautinių mažumų departamentas prie LR vyriausybės.

Įgyvendindama projekto veiklas pasikvietėme bendradarbiauti Vievio gimnaziją. Abiejų gimnazijų mokiniai nutarė organizuoti akciją „Dovanokime vaikams džiaugsmą“. Visą gegužės mėnesį mokiniai  rinko vaikams žaislus, knygas, spalvinimo knygutes, kanceliarines prekes. Birželio 1-ąją – Tarptautinę vaikų gynimo dieną – mokinių komiteto atstovai įteikė dovanas Trakų gimnazijos ikimokyklinės grupės „Boružėlė“ ir Trakų lopšelio-darželio „Obelėlė“ ugdytiniams.

Birželio 6-7 dienomis aktyviausi gimnazistai vyko į Trakų „Trasalyje“ suorganizuotą stovyklą. Stovyklos atidarymo renginyje visus susirinkusiuosius sveikino VšĮ Trakų švietimo centro direktorė Njolė Lisevičienė, Tautinių mažumų departamento prie Vyriausybės direktorė Vida Montvydaitė ir Ryšių su tautinėmis bendrijomis skyriaus vedėja Rasa Paliukienė. Vyko susitikimai – diskusijos su: Laisvosios rinkos instituto prezidentu Žilvinu Šilėnu, kuris kalbėjo apie ekonomines šalies problemas, šiandienos jaunimo sąmoningumą, atsakingumą bei poetu, prozininku Julijumi Žėku – „Valstybė prasideda nuo manęs. Kokiomis nuotaikomis mes pasieksime Lietuvos tūkstantmetį“. Mokiniai įdėmai klausėsi pasakojimo apie instaliaciją „Tautiška giesmė“, koks tai unikalus, pasaulyje analogų neturintis kūrinys, apjungiantis mokslo (fizikos, akustikos, fonologijos), meno (tekstilės, muzikos, poezijos) bei technologijų (spektrografinės analizės, žakardinio audimo, optikos, iliuminacijos, instaliacijos) sritis. Kaip sakė pats idėjos autorius Julius Žėkas, taip, kaip piliečiai susikibo rankomis Baltijos kelyje, taip šiame projekte ranką vieni kitiems ištiesė įvairių sričių atstovai. Ši instaliacija – daugiau nei prieš 100 metų Vinco Kudirkos paskelbto Himno garso spektrograma, išausta ant audinio, leidžia suprasti ir pažinti kiekvieną garsą bei jo spalvinį intensyvumą, o judančiu lazeriu galima stebėti vaizdo ir garso sinchronizaciją.

Kitą dieną iš „Trasalio“ traukinuku vykome į Užutrakio dvarą, aplankėme Trakų pilį, plaukiojome garlaiviu, grožėjomės pakrančių vaizdais.

Šis projektas suteikė galimybę mokiniams ne tik daugiau sužinoti apie savo šalies istoriją, bet ir susipažinti, bendrauti.

Mokiniai buvo labai patenkinti vykusiomis bendromis veiklomis, galimybe dar labiau pažinti savo šalies istoriją ir kultūrą. Dėkojame projekto organizatoriams – VšĮ Trakų švietimo ir Trakų suaugusiųjų mokymo centrams.

Projekto tikslai ir uždaviniai buvo: supažindinti mokinius su bičių pasauliu, padėti vaikams suvokti bičių produktų svarbą jų organizmams, skatinti vaikų kūrybiškumą ir saviraišką, mokyti ugdytinius saugoti gamtą, gėrėtis mus supančia aplinka, skatinti mokinius stebėti aplinką ir neteršti jos, ugdyti atsakomybės už gamtą jausmą. Stovyklos darbo metu vaikai aplankė Lietuvos senovinės bitininkystės muziejų, Trakų neįgaliųjų užimtumo centrą, susipažino su bitininko profesija, daug sužinojo apie medų kaip maistą ir vaistą. Žiūrėjo daug filmukų apie bites ir bičių pasaulį, patys ieškojo medžiagos interneto puslapiuose, žinynuose, enciklopedijose. Stebint bičių pasaulį mokiniai piešė, padarė daug įdomių darbelių iš įvairių buitinių atliekų.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informaciją parengė

Trakų gimnazijos socialinė pedagogė Ilona Balkuvienė

 

 

 24 val.
 12 val.

Trakų gimnazija(©)