Pamokų laikas:

7. 1345 - 1430
8. 1440 - 1525

Kelionė į Gdynią

2010 m. rugsėjo 20-24 dienomis Trakų vidurinės mokyklos mokytojai ir mokiniai vyko į Lenkiją, Gdynios miestą. Mes glaudžiai bendradarbiaujame su Gdynios mokykla Nr 15. Į Lenkiją atvykome rugsėjo 20-sios vakare. Mus sutiko mokytojai ir apgyvendino savo mokyklos patalpose.

Rugsėjo 21 d. aplankėme Slovinskio nacionalinį parką, kuris įsikūręs Pamario vaivadijoje. Parke mes pamatėme gražų ir įvairų augalijos pasaulį, Lebsko ir Gardno lagūninius ežerus bei originalius pastatus. Vaikščiojome smėlio paplūdimiu ir lipome į „judančias kopas”, iš viso nuėjome 8 km. Ta diena buvo ilgiausia ekologijos ir geografijos pamoka. Vakare vaikinai žaidė krepšinį, o merginos dalyvavo dailės pamokoje, kurios tema buvo „Sveikinimai iš...“, reikėjo nupiešti savo gimtinę. Geriausieji buvo apdovanoti diplomais: 12 c kl. Emilija Veprinceva – 1-oji vieta, 6 kl. mok. Kornelija Karanevska – 2-oji vieta, 12 c kl. mok. Renata Rudis – 3-oji vieta.

Kitą dieną vykome į Šimbarko Regiono ugdymo ir reklamos centrą . Tai buvo pati įdomiausia visos kelionės pramoga: susipažinome su kašubų kultūra, pamatėme ilgiausią lentą pasaulyje. Visus turistus bei mus labiausiai sudomino apverstas namas. Po apsilankymo jame išėję į lauką, mes labai keistai jautėmės. Šimbarko Regiono ugdymo ir reklamos centre susipažinome su lenkų kulinariniu paveldu. Kiekvienas galėjo iškepti duonos kepalą, jį paženklinti savo inicialu. Galėjome  grįžti į karo laikus: vaikščiojome bunkeryje ir klausėmės patrankų šaudymų improvizacijos, apsilankėme XVIII a. lenkų tremtinių name, kuris yra atvežtas iš Sibiro. Paskutinis ekskursijos maršrutas buvo pats juokingiausias, nes vežimu važiavome iki bokšto, iš kurio matėsi labai gražūs Šimbarko miesto vaizdai. Vakare žaidėme boulingą.

Paskutinę kelionės dieną susipažinome su Gdansku. Aplankėme paminklus, pasivaikščiojome po miesto centrą, užlipome į  Šv. Marijos bažnyčios bokštą, kurio aukštis siekia 80 metrų, išklausėme pasakojimų apie Lenkijos istoriją ir pamatėme Centrinio jūros muziejaus ekspozicijas. Kai grįžome, mūsų laukė Gdynios mokinių pasirodymas. Vaikai dainavo, šoko ir vaidino. Šventė pasibaigė diskoteka. Ryte išvažiavome namo.

Dauguma ekskursijos dalyvių buvo dvyliktų klasių mokiniai. Mes norėjome paskutinį kartą kartu įdomiai praleisti laiką. Pamatėme tai, ko galbūt niekada daugiau nepamatysime, įgijome žinių, kurios ateityje mums bus naudingos.

Nuoširdžiai dėkojame kelionės organizatoriams.